Conform ultimelor studii de piata:

– 24% din romani sunt îngrijorați de sanatatea lor si a familiei.
– 22% din romani sunt interesati de viitorul copiilor.

De aceea numarul 1 – Metropolitan Life Romania, la cei doua decenii pe piata romaneasca, unde pana in prezent, la peste 50000 de romani care au primit despagubiri, asigurarea a fost o Plasa de Siguranta.
In acest sens au ca obiectiv  relevant in continuare pentru clienti, sa ofere informații corecte si sa le ofere servicii adaptate nevoilor lor, cum ar fi – Asigurarea asa cum vrei tu ( Produsul Anului – la Gala Premiilor Pietei Asigurarilor si a Pensiilor Private 2019) .
Perseverența si investitiile constante in acest sens in aceasta directie au adus roade in timp si aceasta pozitie de Lider pe piata de Asigurari Life, reusind sa fim vazuti de clienti ca partener de incredere pentru asigurarea vietii.
CONCLUZIA: 
Atitudinea romanilor cu privire la protectia vietii conform studiilor este urmatoarea:
– 70% dintre romani doresc sa se asigure, pentru ca familia lor sa poata avea un sprijin financiar necesar in cazul aparitiei unui eveniment neprevăzut .
 – 60% dintre romani au spus ca o Asigurare de Viata ar fi un gest de RESPONSABILITATE fata de cei dragi.
– 50% dintre romani au spus ca-i ajuta sa se simta RELAXAȚI in viata de zi cu zi.
Sursa: republica.ro